Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź
0
Koszyk
0,00 PLN
Koszyk
0,00 PLN , 0 poz.
Twój koszyk jest pusty

Kategorie

Strony informacyjne

FAQ

Częste pytania Klientów :

1. Składanie zamówienia

- Do kogo adresowana jest oferta sklepu?

Nasza oferta skierowana jest do każdego: do firm, instytucji publicznych, osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prywatnych.

- Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Nie ma zdefiniowanego pojęcia wartości minimalnej. Warto pamiętać jednak o fakcie, iż zamówienia powyżej określonej kwoty premiujemy bezpłatną dostawą.

- Czy procedura rejestracji jest skomplikowana?

Procedura rejestracji nie powinna zająć więcej niż kilka minut. 

- Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

Taka istnieje taka możliwość . Ale twój czas jest dla nas cenny. Dla Twojej wygody zapewniamy dostarczenie zamówionych produktów bezpośrednio do Twojego biura. W ten sposób zaoszczędzasz swój czas, gdyż nie musisz nawet wychodzić z biura.

- Produkty na zamówienie :

Chcąc zaoferować Państwu jak najszerszą ofertę część produktów jest dostępna w opcji " - towar na zamówienie " . Towary tak oznaczone zamawiamy bezpośrednio u dostawców po złożonym zamówieniu przez naszych klientów. Towary posiadają przybliżony czas dostawy uzależniony od ich dostępności u naszych dostawców. 

- Czy istnieją ograniczenia ilościowe przy zamówieniu produktu?

Sprzedający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów oraz uzależnienia ich od wartości całego zamówienia Klienta, lub w przypadku promocji wybranych produktu.

- Czy mogę zmienić zamówienie?

Tak można w każdej chwili zmienić zamówienie w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny 58 305 31 60 lub kontakt mailowy samfix@samfix.com.pl

- Czy produkty dodane do koszyka nie zginą po wylogowaniu?

Jeśli zalogowałeś się na swoje konto, system zapamięta zawartość Twojego koszyka. W wolnej chwili będziesz mógł dokończyć zakupy.

- Czy mogę złożyć zamówienia dla innej firmy, lub osoby?

Tak, musisz tylko wprowadzić dokładny adres dostawy, pod który mamy dostarczyć zakupiony towar, oraz ewentualnie inne dane do dokumentu dostawy. Odroczona płatność ustalana jest indywidualnie z każdym kupującym.

- Gdzie znajdę moje wcześniejsze zamówienia?

Jeżeli jesteś zalogowany do swojego konta informacje o Twoich zamówieniach znajdziesz w zakładce dokumenty i płatności. Możesz sprawdzić co zamawiałeś, kiedy i za ile, oraz wszystkie wystawione dokumenty i płatności. Możesz też dodać produkty z wcześniejszych zamówień do koszyka.

- Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak można złożyć zamówienie telefonicznie 058 305 31 60  mailem samfix@samfix.com.pl.

- Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?

Proszę wybrać opcję „logowanie”, a następnie kliknąć na „Nie pamiętam hasła”.

2. Dostawa towaru :

- Jak dostarczamy zakupy?

 Na terenie wybranych miast Śląska dostarczamy zamówiony towar własnym transportem, na terenie całej Polski spedycją zewnętrzną bądź do wskazanych paczkomatów. 

- Co się stanie, gdy zapomnę o dostawie zamówienia?

Jeśli nie będzie Cię , gdy przyjedzie nasz kierowca, spróbujemy zadzwonić do Ciebie. Jeśli się nie dodzwonimy, będziemy kontaktować się z Tobą później, aby umówić się na inny termin. Nie gwarantujemy jednak, że kierowca będzie mógł wrócić jeszcze tego samego dnia. Jeśli możesz uprzedzić nas o swej nieobecności, zadzwoń na numer 058 305 31 60. W przypadku dostawy przesyłką kurierską  kurier będzie próbował dostarczyć przesyłkę trzy razy, jeśli będzie to niemożliwe zostanie ona odesłana do nas.

- Czy dostarczacie w całej Polsce?

Tak istnieje możliwość dostawy na terenie całego kraju.

- Jak rozliczacie się za niedostarczone produkty?

Jeśli za zamówienie zapłaciłeś online, a nie wszystkie produkty były dostępne, zawsze zwracamy nadpłaconą przez Ciebie kwotę.

- Jak zapakowane są moje zakupy

Twoje zakupy pakujemy tak, jakbyśmy pakowali je dla siebie. Ostrożnie i starannie.

3. Sposoby płatności :

- Czy można zapłacić za zamówienie gotówką?

Tak można zapłacić gotówką wybierając opcję za pobraniem.

- Inne możliwości płatności

Akceptowane formy płatności to przedpłata, za pobraniem, sprzedaż z odroczonym terminem płatności.

4. Reklamacje i zwroty :

- W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamacje możesz zgłosić mailem na adres poczta@azbiuro.pl, telefonicznie pod numerem 58 305 31 60 lub po zalogowaniu na swoje konto korzystając z zakładki dokumenty i płatności / reklamacje.

- Jak mogę zwrócić towar, z którego nie jestem zadowolony?

Każdy nieużywany produkt, zgodnie z prawem, możesz zwrócić odsyłając go do nas. Sugerujemy jednak, aby najpierw krótko opisać reklamację w mailu samfix@samfix.com.pl.  Wyjątkiem są towary ipersonalizowane.

 

 

Proszę czekać, trwa ładowanie...